Brand design.
→
Redskabet der forbinder virksomheder med mennesker.
Brand Strategi, Brand Identitet, Visuel Identitet
Simpelt og involverende.
Vores tilgang til branding handler om at skære gennem og skabe klarhed om hvad brandet er og ikke er. Gennem dialog og workshops hjælper vi brands med at finde deres kerne, hvad de står for og hvordan det skal udtrykkes internt og eksternt.
Dit brand er din kerne. Hvorfor eksisterer du? Hvorfor skal de vælge dit brand frem for et andet? Vi hjælper med at kortlægge strategien og finde frem til dit brands formål, position og identitet.
Zag når de andre zigger. En klar kommunikation gennem de visuelle elementer er afgørende for virksomheder og deres brands. At skabe et stærkt budskab der er i tråd med brandets værdier, er nøglen.
Brand identiteten og den visuelle identitet er vejen til at få folk til at falde for dit brand. Uanset størrelse virksomhed, er en brand identitet der afspejler brandets kerne, en chance for at vinde markedet.
Mål
Workshop
Market analysis
User research
Idégenerering
Moodboards
Prototyping
Koncept
Look & feel
Kerneelementer
Guidelines
Produktion
Implementering
Lancering & support
Evaluering
Hvorfor vælge os?
1. Du betyder alt for os! Vores lille størrelse gør, at hver kunde har en helt særlig plads hos os uanset størrelse.
2. Det vi laver er for dig og med dig. Derfor er dit team, vores team. Vi tror på et tæt samarbejde hele vejen igennem med fuld gennemsigtighed.
3. Dit mål er vores mål, og vi leverer vores løsninger med et formål; at nå målet.
Smukke ord fra vores kunder
IRONMAN Denmark har fra starten af samarbejdet med Third Dot haft en positiv oplevelse. De sætter sig ind i opgaven der bliver stillet, og kommer med konstruktiv feedback i forhold løsningsmu- ligheder, og er proaktive i deres kommunikation. Teamet er positivt, humørfyldt og skaber trygge rammer gennem hele processen. Pro- duktet de har leveret har hver gang levet op til forventningerne og altid rettidigt i forhold til den givne deadline.
Mads Meincke
Director IRONMAN Denmark
Vi har været super glade for samarbejdet med Third Dot omkring visuel identitet og digitalt design.
Teamet har fra start budt ind med et modigt og unikt design, base- ret på indsigter og strategiske overvejelse, som er blevet eksekveret i tæt samarbejde med teamet hos Motosumo.
Til trods for de evige udfordringer med stramt budget og presset deadline, har vi følt os prioriterede som kunder med højt serviceni- veau. Dejligt med en ny spiller på markedet der der tør tage udfor- dringen op med arbejdshandskerne på uden ’stjernenykker’, og til en yderst fair pris.
Allan Steen Olesen
CMO, Motosumo
Jeg har haft den positive fornøjelse, at stifte bekendtskab med Anja Petersen og Third Dot i arbejdet med Hjertetouren, og jeg kan til enhver tid anbefale Third Dot!
Anja har en unik evne til at være lyttende, nærværende og anerken- dende, imens hun samtidig tør være kritisk og kreativ. Anja evner at designe afsenderens budskab med slutbrugeren i centrum, og arbejder energisk og løsningsorienteret med alle opgaver.
Thomas Degn-Christensen
Stifter, Hjertetouren
Erbs Studio
Brand Identity, Webdesign, Print
Krampus Beer
Brand Identity, Packaging
Bremer Advokater
Brand Identity, Webdesign, Photos, SoMe
Nannasgade 28
2200 København N