Content & Sociale medier.
→
Billeder, videoer og fangende tekst, har magten til at skabe autentiske relationer mellem brands og mennesker, online og offline.
Video, foto, copy writing, social media management
Formidlende og relevant content til dine kanaler.
At skabe godt content på tværs af platforme er et must for nutidens brands! Det at fange forbrugerens opmærksomhed er en ting. At bibeholde den er en anden. Gennem tekster, billeder og film kan man giver større indsigt i brandet, hvad det står for og hvem det er på alle platforme - fra hjemmeside til sociale medier.
Gennem konsekvent brug af de rette kanaler og relevant indhold, opbygger du tillid fra din målgruppe, og tillid fører til salg. Brandets identitet skal også formidles gennem content på de udvalgte kanaler.
De sociale medier er ikke bare et sted hvor man kan vise hvad man kan. Det er også et sted hvor man i højere grad kan interagerer direkte med brugerne og komme tættere på og lære dem at kende.
En fængende tekst kan skabe følelser og lyst. Et brands tekst bør afspejle brandets identitet og holde en bestemt tone of voice på alle platforme.
De siger, at et billede siger mere end 1000 ord. Derfor er billeder og film der afspejler brandet også en vigtig del af den overordnet strategi for skabe autencitet.
En strategi hjælper med indsigter og position, og give klarhed om, hvordan du når målet på brandets platforme.
Om det er til hjemmesiden, sociale medier eller kampagner, handler det om at finde en stilretning og en tone of voice der afspejler brandet og budskabet.
Udvikling og producering af content skal give en ensartet look and feel på tværs af kanalerne. Det er det vigtigt, at hvert stykke content har en klar kommunikation både på tekst og visuel kommunikation.
At huske at poste på de sociale medier, lave et blogindlæg én gang om måneden kan være hektisk i en travl hverdag. Det er dog essentielt at være kontinuerlig og vedholden for at opnå de ønskede resultater.
Hvorfor vælge os?
1. Du betyder alt for os! Vores lille størrelse gør, at hver kunde har en helt særlig plads hos os uanset størrelse.
2. Det vi laver er for dig og med dig. Derfor er dit team, vores team. Vi tror på et tæt samarbejde hele vejen igennem med fuld gennemsigtighed.
3. Dit mål er vores mål, og vi leverer vores løsninger med et formål; at nå målet.
Smukke ord fra vores kunder
IRONMAN Denmark har fra starten af samarbejdet med Third Dot haft en positiv oplevelse. De sætter sig ind i opgaven der bliver stillet, og kommer med konstruktiv feedback i forhold løsningsmu- ligheder, og er proaktive i deres kommunikation. Teamet er positivt, humørfyldt og skaber trygge rammer gennem hele processen. Pro- duktet de har leveret har hver gang levet op til forventningerne og altid rettidigt i forhold til den givne deadline.
Mads Meincke
Director IRONMAN Denmark
Vi har været super glade for samarbejdet med Third Dot omkring visuel identitet og digitalt design.
Teamet har fra start budt ind med et modigt og unikt design, base- ret på indsigter og strategiske overvejelse, som er blevet eksekveret i tæt samarbejde med teamet hos Motosumo.
Til trods for de evige udfordringer med stramt budget og presset deadline, har vi følt os prioriterede som kunder med højt serviceni- veau. Dejligt med en ny spiller på markedet der der tør tage udfor- dringen op med arbejdshandskerne på uden ’stjernenykker’, og til en yderst fair pris.
Allan Steen Olesen
CMO, Motosumo
Jeg har haft den positive fornøjelse, at stifte bekendtskab med Anja Petersen og Third Dot i arbejdet med Hjertetouren, og jeg kan til enhver tid anbefale Third Dot!
Anja har en unik evne til at være lyttende, nærværende og anerken- dende, imens hun samtidig tør være kritisk og kreativ. Anja evner at designe afsenderens budskab med slutbrugeren i centrum, og arbejder energisk og løsningsorienteret med alle opgaver.
Thomas Degn-Christensen
Stifter, Hjertetouren
Erbs Studio
Brand Identity, Webdesign, Print
Krampus Beer
Brand Identity, Packaging
Bremer Advokater
Brand Identity, Webdesign, Photos, SoMe
Nannasgade 28
2200 København N