En forbedret online brugerrejse
JCI er det førende netværk for unge i 20’erne og 30’erne på global plan. Der omkring 150.000 medlemmer, som spreder sig i mere end 100 nationer verden over, og hele organisationen stræber efter at udvikle deres medlemmer indenfor Personal Development, Business, Community og International.
Kunde: JCI Danmark
År: 2019 / 2020
Services:
Hjemmeside
Udfordringen var, at skabe en platform for både eksisterende medlemmer, men også potentielle nye. JCI's globale identitet skulle samtidig inkorpereres i det nye design og overholde deres visuelle retningslinjer.
Kreativ Direktør
Tag fat i Anja og hør mere om, hvordan vi også kan hjælpe dig.
Selected Works
Bremer AdvokaterBrand Identitet + web
AssuratoVisuel Identitet
MakersBrandstrategi + brand identitet og visuel identitet
What if weBrandstrategi + brand identitet og visuel identitet
JCI DanmarkHjemmeside
2be FootwearHjemmeside
Wienberg DynamicsVisuel identitet, hjemmeside, tekst, video
VidexVisuel identitet, web og print
EasywaysBrand Identitet + web
Meu CopenhagenVisuel identitet + web
Krampus BeerBrand Identitet + web
Glostrup UngdomsskoleBrand Identitet
Copenhagen AIBrand Identitet + hjemmeside
MotosumoBrand Identitet + web
Erbs StudioBranding
Anja Riis Petersen
Kreativ Direktør
Tag fat i Anja og hør, hvordan vores eksperter og konsulenter kan hjælpe dig.
+45 40 10 80 88
anja@thirddot.dk
Ring til os
+45 7174 7333
Besøg os i København
Nannasgade 28
2200 København N
Skriv til os
hello@thirddot.dk