Når to bliver til én
Glostrup Ungdomscenter stod overfor en større omstrukturering i form af en sammenlægning med et andet center i kommunen og et navneskifte. Vi skabte en ny, fælles identitet med en konsekvent tværgående platformssammenhæng.
Kunde: Glostrup Ungdomsskole
År: 2018
Services:
Visuel identitet
Brand Positioning
Design Guidelines
Research + Insights
Glostrup Ungdomsskole henvender sig til to målgrupper: De unge og deres forældre. De unge skal inspireres til at deltage i aktiviteter og handlinger. Forældrene skal bakke deres børn op i at deltage. Derfor var det vigtigt, at identiteten begge kunne invitere til både inspiration og tillid.
Selected Works
Bremer AdvokaterBrand Identitet + web
AssuratoVisuel Identitet
MakersBrandstrategi + brand identitet og visuel identitet
What if weBrandstrategi + brand identitet og visuel identitet
JCI DanmarkHjemmeside
2be FootwearHjemmeside
Wienberg DynamicsVisuel identitet, hjemmeside, tekst, video
VidexVisuel identitet, web og print
EasywaysBrand Identitet + web
Meu CopenhagenVisuel identitet + web
Krampus BeerBrand Identitet + web
Glostrup UngdomsskoleBrand Identitet
Copenhagen AIBrand Identitet + hjemmeside
MotosumoBrand Identitet + web
Erbs StudioBranding
Anja Riis Petersen
Kreativ Direktør
Tag fat i Anja og hør, hvordan vores eksperter og konsulenter kan hjælpe dig.
+45 40 10 80 88
anja@thirddot.dk
Ring til os
+45 7174 7333
Besøg os i København
Nannasgade 28
2200 København N
Skriv til os
hello@thirddot.dk