Skræddersyet company days og events skulle have skabt et brand fra bunden af
Tænk hvis dit event eller arrangement var det deltagerne talte om flere uger, flere måneder, flere år efter afholdelse. Det var det What if we skulle være. At alt kan ske med kreativitet og god eksekvering af events og arrangementer. Third Dot har stået for navn, brandstrategi og visuel identitet til Københavns nye eventbureau.
Kunde: What if we
År: 2020
Services:
Brand strategi
Naming
Visuel identitet
Logodesignet var simpelt og alligevel signende omkring hvem What If We var. Et eventbureau der er reelle og som leverer topkvalitets events til virksomheder.
Farvepalletten til What if we's identitet, skulle være skille sig ud fra konkurrenternes, være et bærende element, og samtidig være genkendelig og vise en diversitet i virksomhedens services.
R: 26 G: 86 B: 52
C: 87% M: 39% Y: 86% K: 39%
#1a5634
R: 232 G: 189 B: 215
C: 0% M: 35% Y: 0% K: 0%
#e8bdd7
Selected Works
Bremer AdvokaterBrand Identitet + web
AssuratoVisuel Identitet
MakersBrandstrategi + brand identitet og visuel identitet
What if weBrandstrategi + brand identitet og visuel identitet
JCI DanmarkHjemmeside
2be FootwearHjemmeside
Wienberg DynamicsVisuel identitet, hjemmeside, tekst, video
VidexVisuel identitet, web og print
EasywaysBrand Identitet + web
Meu CopenhagenVisuel identitet + web
Krampus BeerBrand Identitet + web
Glostrup UngdomsskoleBrand Identitet
Copenhagen AIBrand Identitet + hjemmeside
MotosumoBrand Identitet + web
Erbs StudioBranding
Anja Riis Petersen
Kreativ Direktør
Tag fat i Anja og hør, hvordan vores eksperter og konsulenter kan hjælpe dig.
+45 40 10 80 88
anja@thirddot.dk
Ring til os
+45 7174 7333
Besøg os i København
Nannasgade 28
2200 København N
Skriv til os
hello@thirddot.dk