Et dynamisk layout
Motosumo er en tech virksomhed i rivende udvikling. I forbindelse med deres internationalisering skulle deres visuelle identitet have et løft der kunne fortælle verden, hvad Motosumo er; sjov, intelligent og social træning.
Kunde: Motosumo
År: 2016
Services:
Brand Strategi
Visuel Identitet
UX Design
UI Design
Hjemmeside
App Design
Messemateriale
Med et stort fokus på appens teknologiske sammensætning, hjalp Third Dot Motosumo-teamet med en ny kommunikationsstrategi og en fleksibel visuel profil, der kunne løfte Motosumos ambition om at revolutionere fitnessbranchen.
Logoet blev designet med udgangspunkt i kundens begyndelsesbogstav. Samtidig illustrerede det hjerterytme under fysisk aktivitet, hvilket blev grundlaget for et dynamisk layout, der fungerer på tværs af platforme.
Selected Works
Bremer AdvokaterBrand Identitet + web
AssuratoVisuel Identitet
MakersBrandstrategi + brand identitet og visuel identitet
What if weBrandstrategi + brand identitet og visuel identitet
JCI DanmarkHjemmeside
2be FootwearHjemmeside
Wienberg DynamicsVisuel identitet, hjemmeside, tekst, video
VidexVisuel identitet, web og print
EasywaysBrand Identitet + web
Meu CopenhagenVisuel identitet + web
Krampus BeerBrand Identitet + web
Glostrup UngdomsskoleBrand Identitet
Copenhagen AIBrand Identitet + hjemmeside
MotosumoBrand Identitet + web
Erbs StudioBranding
Anja Riis Petersen
Kreativ Direktør
Tag fat i Anja og hør, hvordan vores eksperter og konsulenter kan hjælpe dig.
+45 40 10 80 88
anja@thirddot.dk
Ring til os
+45 7174 7333
Besøg os i København
Nannasgade 28
2200 København N
Skriv til os
hello@thirddot.dk