Motosumo-groupfitness

Et dynamisk layout 

Motosumo er en tech virksomhed i rivende udvikling. I forbindelse med deres internationalisering skulle deres visuelle identitet have et løft der kunne fortælle verden, hvad Motosumo er; sjov, intelligent og social træning.

Kunde: Motosumo
År: 2016
Services:
Kommunikationsstrategi
Visuel Brand Identitet
Design Guidelines
UX Design
UI Design
Hjemmeside
App Design
Messemateriale
Spinning-hold
motosumo-logo-all

Med et stort fokus på appens teknologiske sammensætning, hjalp Third Dot Motosumo-teamet med en ny kommunikationsstrategi og en fleksibel visuel profil, der kunne løfte Motosumos ambition om at revolutionere fitnessbranchen. 

Logoet blev designet med udgangspunkt i kundens begyndelsesbogstav. Samtidig illustrerede det hjerterytme under fysisk aktivitet, hvilket blev grundlaget for et dynamisk layout, der fungerer på tværs af platforme. 

Motosumo-billede2
Motosumo-logo-præsentation-2
Motosumo app active screen
Anja

Anja Riis Petersen

Kreativ Direktør

Tag fat i Anja og hør mere om, hvordan vi også kan hjælpe dig.

+45 40 10 80 88
anja@thirddot.dk

Selected Works

Bremer AdvokaterBrand Identitet + web

Meu CopenhagenVisuel identitet + web

Krampus BeerBrand Identitet + web

Glostrup UngdomsskoleBrand Identitet

Copenhagen AIBrand Identitet + hjemmeside

MotosumoBrand Identitet + web

Erbs StudioBranding

Vi samarbejder med ambitiøse brands og mennesker. Lad os skabe noget stort sammen.

Ring til os
+45 7174 7333

Besøg os i København
Nannasgade 28
2200 København N

Besøg os i Århus
Tretommervej 12
8240 Riskov

Skriv til os
hello@thirddot.dk

Få e-bøger, tips & nyt